Analitika HírNAP – 2013.03.11.

news.jpgIsmét összegyűjtöttük az elmúlt hetek legfontosabb híreit. Azok a témák, amikről külön bejegyzést készítettünk -  például a hamarosan bevezetésre kerülő Változáskövetés az Analytics-ben – ebbe az összefoglalóba nem kerültek bele.

Természetesen rengeteg cikk készült ezeken kívül is, de úgy gondoljuk, hogy ezek a legfontosabbak, amiket mindenképpen érdemes legalább egy alkalommal átfutni. Annak aki folyamatosan naprakész akar lenni a témában ajánljuk az Alltop Web Analytics gyűjtőoldalát, nem titok hogy 1-1 cikkel mi is ezen az oldalon találkoztunk először.

1. Ezt a témát nem rég mi is érintettük, a cikk részletesen körüljárja, hogy milyen okokra vezethető vissza az Analytics pontatlan mérése és hogy hogyan tudjuk mindezt elkerülni vagy legalábbis a pontatlan mérés esélyét minimalizálni.

http://blog.crazyegg.com/2013/01/31/why-is-google-analytics-inaccurate/

2. Frissült a Mobil app Analytics platfrom, a legfontosabb változásokról a hivatalos blogon írt a felelős csapat. Frissült az SDK és fejlesztették a jelentéseket hogy még pontosabb képet kapjunk arról milyen eredményeket értek el az alkalmazásaink.

http://analytics.blogspot.hu/2013/02/upgrade-to-next-generation-mobile-app.html

3. Justin Cutroni korábban írt cikkéhez kapcsolódóan – amelyben az aktivitások mérésének fontosságát mutatja be egy PR-os szemszögéből – készített egy nagyon hasznos irányítópultot, amit részletesen bemutat a következő bejegyzésében.

http://cutroni.com/blog/2013/02/18/a-pr-dashboard-for-google-analytics/

4. Avinash Kaushik írt egy kiváló bejegyzést arról, hogy hogyan tudjuk kiszámítani az Analytics befektetéseink megtérülését (ROI-ját). Minden analitika projektnek van legalább emberi erőforrás költsége, ezért egy bizonyos szint után fontos hogy azt is vizsgáljuk ezekre fordított pénzbeli és humán erőforrások hogyan térülnek meg.

http://www.kaushik.net/avinash/calculate-return-on-analytics-investment/

5. Végül, de nem utolsósorban Brian Clifton készített egy átfogó cikket Online Privacy témában ami természetesen szorosan kapcsolódik az EU-s cookie szabályozáshoz és a Google Analytics cookie alapú méréséhez. A szerzőről azt érdemes még tudni, hogy az egyik legfontosabb szakmai könyv írója, aminek a 3. kiadása nagyjából 1 évvel ezelőtt jelent meg és mindenkinek erősen ajánlott, aki mélyebben szeretné beleásni magát a webanalitikába.

http://www.advanced-web-metrics.com/blog/2013/03/06/online-privacy-the-good-the-bad-the-ugly/

marketing-ideas-google-analytics-report-templates.jpg

Megosztom Facebookon!
Megosztom iWiWen!
Megosztom Twitteren!
Megosztom Google Buzzon!
Megosztom Google Readeren!
Megosztom Tumblren!

Tovább olvasom

, fordítás, fordítóiroda

Comments are closed.